Popular Posts

Monday, February 7, 2011

mamai ke pening ntah...

assalamualaikum..

hari ini hari yang mengelirukan buat aku..ntah macam serba x kene...macam bangang pon ade...
hari ini aku bangun agak awal dari kebiasaan..walau pon tido lambat okiehh!!!

ehem2...situasi 0800...

abg ku : ila...bangun...nanti anta buku nih kat sekolah...(suh anta buku kat sekolah akk ipar aku lah..die tetinggal buku anak murid die...kompem pagi2 td kelam kabut)

aku : ermmm...yer lah...duit minyak tinggal!!..

abg ku : semalam kan da isi penuh...minyak mane lagi nak di isi...

aku : speechless.....!@#$%^&*

aku pon appe agih...lepak2 dulu...landing2 kat atas katil...umah ni mmg x dengar sangat kalo owang becakap kew...melain kan btol2 sunyi...so aku pon igt abg aku dah g kijew...hahahaha....
mesej2 jap ngan Mr kura2 (tettttt)...

ngah sedap2 aku nyanyi2 jap g dengar bunyi owang tgk tv....
aku da cuak da...sape pulak duk tgk tv nih...mula la jantung aku berdegup kencang...
dalam aty nih belah bahagi...nak g tgk ke x sape yang ade kat bawah..ahoiiii....
plan baek2 nih...aku bukak pintu bilik...lari2 anak masuk master bedroom..jenguk kat luar tgkap ade kete sape..huh.....lengang jek...x de owang pon...

tangan duk laju mesej Mr kura2 nih...bagi tau ape yang jadik....aku nih da mundar mandir...takut pon ade..cuak pon ade...blagak cool pon ade..haha...

at last aku dengar owang petik gitar...huh..kompem lah mmg ade owang...cehhhh,,,
berani dah nih...x kan lah antu petik gitar plak..haha..tu je sebenarnye yang buat cuak..takut antu..wakakaka..aku pon turun dengan selamber nye...

tadaaaaaaaaaa.....abg aku la munguks,....hahahahadalam aty ni menyumpah bukan maen kepalang agih..huh..buat aku takut jek....

abg ku : hoihhh...yang x mandi lagi tuh kenapa?

aku : muke menyengeh..hahaha.....nak mandi la nih..hahaha...

abg ku : yang buat muke pelik nape??

aku : sok lan yang abg aku tanye x dijawab dengan jawapan..malahan di tanye balik soklan...
yang x g kije lagi nih nape???

abg ku : haihh...suke aty lah...(sambil buat muke mcam ika(anak bongsu die)

aku : dalam aty da mengomel2 dahh..


....................................................

da siap mandi pakai baju ++ packing sampah sbb nak buang...jap g bau busuk plak sbb semalam akk aku beli ikan then siang kat umah...aku pon masuk barang2 dalam kete terus gerakkkk...tujuan utama nye nak anta buku kat sekolah akk aku nih...

dalam kete duk dengar lagu mcm yang pekak..haha...(volume tiinggi sikit)
hahha..tangkap cintan dengan lagu..hahaha....
sesampai je aku kat sekolah akk aku tuh, aku pon call..call la akk aku..aku mane tau meja die kat mane...walau pon da berkali datang sekolah die tuh..haha...haaa...tutttt..tuttt...
2 kali bunyi je then aku letak...
dalam otak duk pikir...tujuan aku datang sekolah akk aku nih nak anta buku...
tp BUKU NYE TINGGAL KAT UMAHHHHHHHHH..........
AKU PUNYE BENGANG!!! siot tol lah...aku pon ape ag....laju2 balik...odw balik byk kali plak tu terserempak ngan polis..agak2 nampak polis je aku slow kete...

da sampai kat umah aku pon lari2 nak amik buku...kete biar kan hidup enjin nyew.....
lari kat pagar..aty da cuak gak sbb selalu kalo balik anjing mesti follow...da kat gate...kunci plak x dewww..kunci kate kete...adoiiii.....lari amik kunci..walau pon sekangkang kera, tp sume kije x berjalan lancar..huh.....da amik buku...settle sume....aku pon check lagi sekali..kot2 ade yang tggl...then aku gerakkkkk

akk aku da dua kali tipon nih..tp aku x angkat2...hahahahaha.....

sampai je kat sekolah aku tipon akk aku plak die x angkat....dlaam kelas agak nye...berkali jugak lah aku tipon...adoii....pikir punye pikir at last aku rase tggl kan aje buku tuh kat kete akk aku...
pegi kat kete die..kete kunci plak...selalu die letak je kete kat situ..x kunci pon...patah balik..masuk kete...pikir punye pikir...arhhh..letak je lah kat pejabat..nanti pandai lah akk aku amik sendirik....

hahahaha....

da gerak dari sekolah akk aku...ermmm..minyak kete full...hahaha....aku pon merayau arhh..anta resume...pegi la kat Hospital Pantai dulu..

sampai kat sane g kat kaunter...muke da habis manis dah nih..hehe...lepas anta aku balik...perut da lapar.....

pegi kedai makan yang selalu aku pegi tuh..TUTUP plakkkk...ape la hangin aku ary nih....

sakit aty....
balik umah terus masajk nasi + telur...janji makan....

tgh duk sensowang..pikir balik ape yang jadi...baru kul 3...rase nyew mcm dak kul 8 mlm..penat nyew,,,..mak uihh....

kalo la ary2 mcam nih...giler aku di buat nyew....

No comments:

Post a Comment