Popular Posts

Saturday, February 26, 2011

itu camera sayep yang minat okieh..

assalamualaikum dan salam sejahtera.

da lame x conteng kat sini kan..sebelum tu..nak ucap tahniah pada my bro sbb da jadi suami owang..huk3x...sedey2..nnt da x ley nak pow kamu ag..hehe...wedding sebelah pompuan dilansung kan td...photographer yang berbayar hanyalah 1..tp apsal ramai sangat cameraman/woman...lebih dari 20 tau x...sume nak pakai dslr yg mantop2 aku ermmmm...x mo cakp...wekkkk..x paham aku sume nak maen art nih...

okie1..berbalik pada cerita..skang aku da x brape nak heran ngan dslr or slr ape ke jadah sume tuh....hak3x...bukan sebab die curang ngan aku or aku da ade owang lain or aku x setia..cheeiittt..lepuk nak..merapu plak..

sbb ade nye trend yang bangkit semula iaitu LOMO...adoiii....sangat suke...nak boleh x??alaaa...murah jek....ade membe aku beli dalam harge rm50 pon bley dapat...dulu2 mase aku kecik aku ade nampak mende nih kat kedai..camera die ade yang ala2 tipu punye camera (camera plastik la) ... dalam aty aku kate, ade ke owang nak beli camera mainan mahal2..kat kedai andak li (kedai kat kg) x sampai rm5..hahahahaha..sekarang..haaaa...sila makan balik kata2 kau waktu kecik dulu ye kura2..

ade 1 malam aku cite kat mR kure2..minat kat mende alah nih..jap g die kate ' kamu nih ngade2 btol..owang da beli da dslr kamu nak lo pulak.."
sentap aku..tp cool jek..mulut masih lagi memujuk nih..haha...tgk la dulu camera nye mcm mane..nnt mesti kamu pon suke..jap g die pon search lah kat tenet..hahahaha....

kan aku cakap..die mesti suke..siap cakap : yer lah nnt kite g tgk same2...lalalala...sila hantuk kat dinding sbb jeles..

lomo nih yang plg aku suke die mencabar kesabaran aku...bila kita da snap pic, kite x ley tgk hasil kerja kite serta merta..ag 1 x ley delete..tu la yang aku suke..kalo dulu mase aku tecik bapak kasi pakai camera hahahaha....tangkap gambar dari sudut bawah..makne nye nampak lubang HIDUNG..hahahaha....da g kedai anta tuk cuci...then bapak aku amik kat kedai tuh..hahaha....juling mate die tgk hasil kretiviti aku...

tp yang penting...camera itu aku yang minat okieh...

sekarang aku kuar merayau, steady giler gantung lomo kat leher..bile aku pandang owang tu buat muke cilake...bangge lah tuh..siap ko..siap ko..kot2 aku dapat lomo diana..hamek ko...jgn kate gantung...pinjam dulang hantaran abg aku tu..


No comments:

Post a Comment