Popular Posts

Saturday, March 12, 2011

sekarang

assalamualaikum..

para hadirin yang di rahmati sekalian..
berdiri nye saya disini adalah...cheitt...bila taun plak aku berdiri..sedap je nak tipu2 kan..mentang2 la owang lain x leh nak nampak..waa...jangan jd penipu..nnt owang lain x suke..

serious aku nga buhsan tahap lembu ngah mengandung nih..yer lah..lembu mengandung mane bleh jalan kuat sangat..nnt gugur..hahahaha...pehh..ayat aku macam doktor haiwan kan..cita2 pon x der nak jd doktor haiwan tau..

aku kat klinik skang nih...pstttt..nak bg tahu..jgn kasi bocor rahsia tau...janji!!!
ade doktor kat sini bley tahan ar muke die..dak staff sini sume macam bajet suke jekk..tp aku sempoiii...x terpikat pon..dalam hati aku selalu kate...ingat B..ingat B..hahaha...jaat aku..dah tu..mengdap die tiap ary..yg yang lemah nye ade yang mengatakan dr nih GAY..adoiii....gaji da mahal..keta da mewah..p cari kaum sejenis buat hape..lempang nak..waaaaa...berani plak aku nak melempang die...biar lah die ngan cara hidup die..asal kan aku dengan cara hidup aku..

mari bercerita tentang pengalaman aku kije kat sini...

majoriti yang datang sini bukan sakit sangat pon..datang just sakit tekak...
sakit simple2 owang kate...siap ade yang sehat walafiat lg ade lah...
saje2 datang nak susah kan aku cari kad diowang supaya bley dappat MC..
gewwam je akuh..hehe..td ade petient ni datang, kate nye sakit gg..x bley nak tido..1st time datang klinik nih rope nye...so kene lah isis borang tuk daftar..da la panel..jap g mase nga isi borang x tau plak nak tulis name kat situ..nak aku lepuk anak owang..
jap g aku tunggu la sampai die habis isi borang..duk tgh tunggu ni die tanye...x penah nampak pon cik adik sebelum ni kat sini..

haaaaaa.....

aku ngan hangin nye menjawab.. HENCIK NI PENAH DATANG SINI KE X..KALO PENAH APE KEJADAH NAK KENE DAFTAR LAGI..

DIE JAWAB : EH, SAYA LUPE PLAK..DULU PENAH DATANG SEKALI..

!@#$%^&*()_+ hangen aku mencari kad die..jap g aku tanye..nak jumpe doktor semata2 nak MC kan...

menyengih je die..hahahaha...cilake...

ni nga sedap aku tulis entry nih ade lagi patient datang..doktor baru je kuar rehat..masuk balik kul 8.30mlm jap g..datang2 aku cakp la doktor x de.mlm jap g datang la balik..jap g die menjawab..sy datang nak mc je nih..awak bley bagi x..

aku jawab dengan tegas : DOKTOR X DE..DATANG BALIK 8.30MLM..TU PON KALO NAK MC..

die balik muke x puas aty ngan aku..haha..wei aku ni nurse,,nak Mc doktor kene sign tau x..

x paham aku..lepuk laju2 kang baru tahu..aku da cakap lemah lembut gemalai x nak dengar..aku da tggi suare baru nak dengar kan..padan lah muke..den kato ekau x nak trimo..!!

..............................................................

harus la ade cerita mr kura2..kah3x..sila muntah laju2 dengan cerita ini..

bangun pagi2 die kejut aku..aku da kate aku kije petang..sebuk nak kejut aku waktu subuh..awal plak tu..aku pon pas solat sume x leh tido..tipon2 die..hurmmm...die da tido..angin aku..wase nak lepuk tp x sampai..
selang sejam aku terjage,,sbb nye tidur ku di ganggu..
anak buah masuk la..cik kura2 mesej la..mesej seketol pastu tinggal...itu lg aku x paham..
last2 aku terjage sbb lagu hindustan..aku mmg allergic lagu hindustan nih...akk iparaku berjoget agaknye kak bawah tuh..hahaha..

hoi2..ape melalut sampai ke itali ni..cite pasal kure2 lah..
ok2..
cik kura2 mesej dalam kul 12 lebih nak g umah owang bertunang..hurmm..kat gemas kate nye..aku nak ikot tp kije..kalo x bley bau2 cikit..tettttt..haha..gile la aku da dekat 2 taun x jumpe die..hahahaha......tipu ag aku nih..hahah...dekat 2 mggu x jumpe la..padahal dekat je..1 negeri..nnt kite tengok gambar tunang yang die amik..santek ke x santekkk..kite komen sesame tau...da2..aku nak kije..ramai ag petient nak kene ayat pedas ngan aku nih..

da~wassalamu..(teringat waktu aku kecik2 pas ngaji cakap wassalamu..sambil cium mukadam..)rinduu

1 comment:

  1. alah..baru 2mggu kot xjumpe..org ni dh dua bulan tau~
    huhuk..T_T

    ReplyDelete