Popular Posts

Saturday, March 19, 2011

hamba Mu ini perlukan kekuatan dari Mu

salam..

aku x de mud sangat nak tulis..

aku sangat tension..

setiap hari!!

kenape la nak kene jd mcm nih..

kite kan manusia biase,..

kita kan hamba Allah..

kita kan ade kekurangan nye..

kite kan ade kelebihan masing2..

kita kan sayang antara satu sama lain..

dulu kan ok je..

nape nk kene jd sekarang?

adoi..

x best la..

x kire..

aku nak nagis mcm budak kecik..

nak merengek..

sangat rindukan pelukan ibu..

bantal pon jd lah..

Ya Allah..

mohan pada MU..

agar hidup ini senantiasa tabah..

senantiasa mengingatiMU..

senantiasa ingat akan hari kepulangan ku di sisiMU..

berikan aku sedikit ruang di bumi untuk mengecapi bahagia..

sesungguh nya hambaMu ini daif ya Allah..

Kau tunjuk kan lah jalan agar hamba MU ini benar..

Kau permudah kan lah perjalanan ku yang telah Engkau tetapkan..

pada MU saja aku meminta ya Allah..

dorong lah aku..

temani aku..

senantiasa...

amin yaa rabbalalamin..

No comments:

Post a Comment