Popular Posts

Thursday, March 24, 2011

Happy Anniversary

salam..

25.3.2010

setahun yg lepas kite malu2..
kite senyum2..
kite cover2..
kite takut2..
kite segan2..

tp itu setahun yg lalu..
sekarang..
kite suke suki..
kite main blasah..
kite berani..
kite sudah sayang.....

setahun suda usia perhubungan kite..
oi..lame nyew..rase mcm da 12 taun..padahal baru 12 bulan.
:)
td rasenye paling byk kamu memuji itu dan ini..
kamu memerhati gerak ku itu dan ini..
kamu berkata itu dan ini..
seperti tandanya kamu riang..
seperti tandanya kamu selesa..
seperti tandanya kamu bahagia..

perkara yang sama aku rasakan..
kamu seperti sangat prihatin..
mengingatkan ku batasan..
mengingatkan ku prinsip..
mengingatkan ku ketepatan janji..
mengingatkan ku terhadap NYA..

omelan mu panjang sehinggakan aku merasa lama hari ini..
bibirmu x lekang mengingatkan ku..
bibirmu x lekang menasihati ku...
bibirmu x lekang memberi pengajaran..

hati ku ini satu..
tiada duanya..
tiada tiganya..

kerisauan mu membuat ku sedar..
akan kamu di sisiku..
akan kamu dan hubungan ini..
akan kamu dan masa depan ku.

oi3x..suda2 la nak berjiwang plak..aku x rase ni sajak or pejadah yang lain tu..ini yg aku rase sekarang..even mende ni die da igt sejak mggu lepas..tp td die lupe..haha...owang x marah la..sbb kamu yg excited sangat kan..owang da agak da kamu akan lupe..tp td kan kite da jumpe..haha..

karipap..coki2..mam burger..ice mocha starbuck..mam kpok lekor..mam umah makcu..nak mam agi mihun tomyam tuh..ushh..teringin nye bukan main ag..makan nye x habis..

tq la kat makcu sbb masak sedap2..makcu yang sangat sempoi..baek aty..emsem..plus kami ini langkah kanan..konon nye nak tompang solat je sbb ade kat area2 semban 2..sebenar nye pak cik kura2 da carik petronas nak solat kat surau..tp surau nye tiada..petronas nye ade..huhu...at last solat kat umah bujang makcu..hehe :))

da tu, pakcik kura2 kate nak tgk merong mahawangsa..dalam kete aku tane, nak tgk wayang ke ni..pelik sbb die nih minat ke sejarah..haha..at last x tgk pon..g la merayau kat ala2 uptown gitu..

bising plak pak cik kura2 nye melihat aku memborong anak tudung syria,,..

pak cik kura2 said " kamu beli bape??"
sayep " dua jek..nape"
pakcik kura2 " bukan semalam kamu baru beli dua ke "
sayep " sengeh sampai ke tulang"hahahaha

dan2 aku kene lepuk..eleh, die tu kalo kumpol duet rokok..da bley bali kete sebijik aku rase..kang aku bebel kang die bebel aku balik..same jek dua kali lime..cume nye aku nih x de lah melibat kan kesihatan akan datang..kamu tu kalo sakit owang yg kene jage tau..simpang malaikat 44..muga sehat selalu plus dengar sikit ckp owang..

tp tetap menghargai kerana tidak merokok di hadapan ku..kalo x , harus kene lepuk laju2..

wehh..giler aku melencong daripada tajuk entry kali nih...

konon nye aku nak bg die cup cake..sbb aku x tau nak bg ape kot..tp da bangun nye lambat..cup cake kemane, leteran yg aku dapat..hihi..next year lah b..agi pon masing2 da sebuk skang kan..

rajin die melayan karenah ku seperti biase..mengikut montot ku ke sini dan kesitu..
padahal aku yg mengikut die..sbb setiap kali kuar aku mmg x de idea nak merayau..asal kan aku da jumpe die da lah..bau2 sikit jek..hahaha...tp aku nk ngumpat jugak die..haha

di sbb kan die menunggu lame kat dlm kete mase aku sampai lambat tu..die peluh bagai nak rak la kot (memandai je aku)..aku bau2 ar cikit die..tettttt...aku ckp kat die..b ape je masam nih..
die balas..owang peluh tggu kamu td lah..pastu die sambung ag : eh, bukan kamu suke bau nih..(muke kerut2)..aku dengan slumber...ha'ah suke..peluh la lagi..hahahaha..dush..kene lepuk agi time tuh..hahahaha...x tau ar nape suke sangat nak bau die..rase mcm ngantuk bile bau..hahahaha...letak ubat batuk ke pon..

ok..aku mmg niat nak beli kasut marie larrie ary nih..giler kasut nak branded aje..x de lah..aku suke pattern die..soft..comfort..dak kura2 ni pon mencari kasut jugep..last2 aku nye kasut sembonia..sebb ade sale mampu la beli..kalo x de sale, harge mencekik darah..aku nye kasut sempoi jekk..dak kura2 bising sbb mahal..jap g die beli kasut..lg mahal..aku pandang je muke die..nak tgk reaksi budak yang bebel kat aku td..jap g die bley senyum sampai nampak semua gg..haha..x jd aku nak buat muke marah..ish3x..mengong jek..

dah tu aku pon mintak excuse kat die nak g ladies..kih3x..phal nak tukar kasut..aku kuar2 jek die da tercongok dengan paper bag kasut die tu lag..hurmm..jap g tegur, aih,,tinggi nye kamu..da macam nenek b..aku duk menahan gelak nih terburai jugak ketawa nyew..keh3x...

dah tu merayau ag..sampai x tau nak g mmane dah..hurmm..

tolong la buat zoo ke..muzium terindah ke..kompem aku akan datang kat semban tuh..

aku nak upload gambar tp hp ku wosak..sedang menanti image dari blackberry torch..hahaha....dalam mimpi bley la..hehe

esok cik kura2 ade kije kat johor..doa agar selamat pergi dan pulang..aku sempat kirim..kalo g merayau then nampak inner syria warne yg owang x penah ade kamu beli..jap g die tanye..wane ape yg kamu x de..lame jugak aku memberi jawapan.. jawapan ku : ikot lah kamu nak beli wane ape...haha..

tujuan aku tu supaya merayau igt sikit awak tu da ade yg punyew..jangan nak berlagak bujang..hehe:) aku mmg sentiasa jaat..dulu2 die kuar ngan membe aku kirim ribbon..hihihi...laki kalo pilih..mmg lah mende tu jd sejam..takut kalo salah pilih la.ape lah..x paham akuh..:)

finally, b i really love u..more then u love me, although u always said that u love me more then i love u..but but but.. honestly, love u, no other one bebeh..

happy anniversary

No comments:

Post a Comment