Popular Posts

Sunday, May 8, 2011

hah?aku emosi x memasal??ok

assalamualaikum..

hari ni ary ibu..SELAMAT HARI IBU..
for your infomation, my mom da meninggal 10 tahun yg lepas.AL-fatihah.moga roh nya di tempat kan di kalangan owang yang beriman.sumpah rindu..tatkala owang lain post kat fb gambar diowang ngan diowang..perhhh..menitik air mate x terkate . aku rindu.sangat rindu. Allah lebih sayang kan arwah mak aku.. mak, owang sayang mak sampai bila2. even mak x de kat sisi owang, bile owang pejam mate, owang selalu igt mak ade kat sebelah..selalu sokong owang ape yang owang buat. sayang mak sangat. memang x kan ade pengganti tuk mak. even mak da x de, owang selalu rase mak selalu dengar masalah owang..mak selalu je dengar owang nangis. mak selalu nasihat kan owang. mak selalu ade gembira dengan owang. walau pon hanya angin yang bertiup, walau pon hanya cahaya yang menyinar. owang tetap dapat semangat dari mak.

mood aku rini memang swing nak mampos. x kan ade sape paham aku. x kan ade sape. aku kene kuat sendiri. aku kene hadapi sendiri. aku kene lawan sendiri. ila boleh. sangat boleh. terlebih boleh. when i close my both eye's, i feel that u r in front of me. i can feel that.

1 ari umah didengari ayat suci.di sbb kan aku pompuan normal, so aku mensus.x bley la nak bace2..tp ape gune peralatan canggih kat umah kan.. ssampai kan ika kate, maksu ni x nak tengok citer lain ke..
oh no ika..mak su tgh bersedey..nnt sok luse maksu da ok ika tgk la tv okieh..

never forget u until my last breath..love my mom..MAK..
korang percaye x yang tiap ary aku teringin nak sebut perkataan MAK.. sangat teringin. MAK>>MAK>>MAK>>

mak..mak dengar x anak mak panggil mak..ila sayang mak..ila nak mak bley x..harap mak bahagia di sana..mak jangan risau. ila selalu sedekah kan mak ayat2 suci..selalu bawak ajaran yang mak pesan..ila kan anak mak..

MAK..ila panggil mak lembut je..makk..

wassalam..

No comments:

Post a Comment